وای:)))
نوشته بود:
اذان بگو ابراهیم، خستهام از این دنیا
از رنگ رنگ عجیب وُ غریب این دنیا
با صدای طنین اندازت اذانی بگو
بگو که خدا غریب شده است در این دنیا:)))))
٫ مَهجور ٫
وای وای
تو مدرسه نشستیم ( حالا میفهمم واقعا دلم تنگ شده بود هعب )، اومدیم ریز نمرات بگیریم.
ایرپاد تو گوشم بود یهو آهنگه عوش شد این پلی شد :))))))))))))
واقعا وجود بعضی آدما نعمته.
بودن شون بیمنت، محبت شون صادقانه، یکرنگ، مهربون، دلسوز.
اصلا زندگی رو اینا قشنگ میکنن:)))))))))
ممنونم که باهام حرف زدین و کلییی بهم انرژی دادین🥲
کاش آرزوهاتون با مصلحتِ خدای پر زور هممسیر بشه.
غم تون بخیر.
انگار عادت کردم.
هروقت حس میکنم همهچیز خیلی سخته و برام غیرقابل تحمله میام رو تختم میشینم، یه بیکلام پلی میکنم و ولومشو زیاد میکنم، به دیوار زل میزنم.
نمیدونم.