واقعا وجود بعضی آدما نعمته.
بودن شون بیمنت، محبت شون صادقانه، یکرنگ، مهربون، دلسوز.
اصلا زندگی رو اینا قشنگ میکنن:)))))))))
ممنونم که باهام حرف زدین و کلییی بهم انرژی دادین🥲
کاش آرزوهاتون با مصلحتِ خدای پر زور هممسیر بشه.
غم تون بخیر.
انگار عادت کردم.
هروقت حس میکنم همهچیز خیلی سخته و برام غیرقابل تحمله میام رو تختم میشینم، یه بیکلام پلی میکنم و ولومشو زیاد میکنم، به دیوار زل میزنم.
نمیدونم.
٫ مَهجور ٫
با سعیده و فاطمه رفتیم کافه، جایی برا نشستن نداشت کلا.
گفتیم میریم مغازه کناری کیفها رو نگاه میکنیم تا سفارشا آماده میشه.
کیفهاشون از اون پارچهایها بود که روش طرح مختلف میزنن.
بعضیاش خیلی خوشگل بود ولی گرون بودن، نخریدیم.
وقتی برگشتیم که سفارشا رو بگیریم، آقاهه گفت ما اینجا پلاستیک نداریم، باکس هم نداریم که بزاریم توش، رفت از مغازه کناری این نیمچه کیفه رو آوورد سفارشا رو گذاشت توش و ما ستیسمسنیاینسممس بودیم که بهمون از این کیفا داد. 😭😂