هدایت شده از زکریای ناراضی
دوستان این شبا دعا کنیم. برای هم دعا کنیم. برای بیماران سرطانی دعا کنیم. برای اونایی که قلبشون مشکل داره، عمل قلب باز کردن،
برای همهی "انسان ها" دعا کنیم
شاید یه تیری در تاریکی باشه
هدایت شده از June 9
دقیقا.
این موقعیت برای من(تو) به تمام لحظه هایی که رندوم یه آشنا میبینم میتونه تعمیم داده بشه
اشتباه.
یکیشون گفت باید درو باز کنی. گفتم اینجا بایدی وجود نداره. گفت باید، گفتم حرف نزن. اینجا من میگم چیکا
آره بابا من میرم از بچهای کوچیک مراقبت میکنم. من: