نظریه نامحبوب: دخترایی که دوست دارن اتفاقات دارک رومنس (تجاو-ز و abuse) براشون اتفاق بیفته، سندرم استکهلم دارن و اصلا این موضوع جالبی نیست.
استاکر بودن هم تا یه جایی که بفهمی طرف مقابل کیه، چیه، پارتنر داره یا نه خوبه ولی اگر خیلی افراطی باشه جدا رد فلگه.
فکر کن داری توی اتاقت کتاب میخونی و ریکت های عجیبانی درمیاری، همون لحظه یکی از توی دوربین نگاهت کنه💀