𝑳𝘰𝘯𝘦𝘭𝘺 𝑷𝘭𝘢𝘯𝘦𝘵
I'll never ever forget that : Love is a dagger , It's a weapon to be wielded far away or up close . You can see yourself in it . It's beautiful until it makes you bleed . But ultimately , when you reach for it .
مینی سریال Spider-Noir از w ترینهای مارول
همین الان تمومش کردم و واقعا خوشم اومد ، بنظرم ارزششو داره که هشت قسمت شاهد یه شاهکار باشی .
بچههایی که مثل خودمین حستون نسبت و به فیلم و سریال وایرال شده اینطوره که : " وای نه اصلا نمیخوام ببینم یا نه این چیه اصلا یا بدم میاد چیزی که خزشو درآوردن ببینم . " باید بگم که راجب سیتکام Friends و سریال Supernatural هیچوقت اینارو نگید چون بشدت خوبن و شاهکارن ! همیشه هم چیزی که وایرال میشه یا خیلی خیلی سر و صدا میکنه بخاطر تعصبی بودن فنها یا صرفا الکی معروف شدن نیست و حتما یه دلیلی داشته و بزارید بهتون بگم که این دوتا سریال واقعا دلیل های خوبی دارن ! حیحی اره خلاصه خواستم بگم و بدونین و تازههه تابستون اومده و منم یه تابستون فنم شاید بودم ( به لطف رفیقم دارم تابستون فنی نمیکنم دیگه ) ولی خب به هر حال هر چی باشه موقع تعطیلات و عشق و حاله ! منم که خوشحالم و امیدوارم به شماها هم حسابی خوش بگذره ، حسابی دوستون دارم ، مراقب خودتون باشید و Have Fun ( خودم الان دارم Supernatural رو نگاه میکنم و فصل اولم )