امروز یکشنبه است .
قسمت جدید سریال موردعلاقم میاد یعنی سریال From ، خیلی خوب و باحاله واقعا ! چهارمین فصلش اومده و خوش ساخت و خفنه ، از سبکی که داره خیلی خوشم میاد حقیقتا و واسم جالبه . از همون 2022 که اومد نگاهش میکنم تا الان و خسته نمیشم ازش . ( پ.ن : این چیزیو عوض نمیکنه MGM+ من هنوزم ناراحتم که یه هفته دیرتر اپیزود شیشم رو گذاشتی )
این سریال قطعا یکی از بهترین ژانرهای معمایی و جنایی و دلهرهآوره ، اگر دلتون یه سریال خوب و خوشساخت توی این سبک میخواید ، بدون شک سریال رو ببینیدش و لذت ببرید .
چند وقت پیش به مدت یه آخر هفته رفته بودیم مسافرت و توی همین فاصله که خونه نبودیم ، یه کبوتر اومده لونهشو توی حیاطمون درست کرده . دیگه منم نون ریز ریز به حالت گرد درست میکنم با یه جا پنیری پر آب میکنم و میزارم روی زمین . بعد این کبوتر ما ، دوستای گنجشکی زیادی داره و دوستاشم میان سر میزنن و اونا هم غذا و آب میخورن . الان رفتم نون ببرم و آب رو عوض کنم همین که رفتم توی حیاط گنجشکا اومدن دورم و روی زمین راه میرفتن و منتظر بودن . فقط خواستم بگم که خیلی خیلی خیلی حس خوبی داشت و خوشحال شدم .
از اونجایی که معلوم نیست واقعا میخواد چی بشه و هر چیزی که بخواد بشه ، میشه ... مراقب باشید و برگردید خونههاتون درها رو قفل کنین و کنار هم بمونید .
معلوم نیست میخواد چی بشه ولی هر چیزی که بخواد بشه ، میشه ... مراقب باشید و برگردید خونههاتون درها رو قفل کنین و کنار هم بمونید .