eitaa logo
دانلود
درگوشه آغوش توآرام ترینم.......
چه کرده ای تو با دلم که نازِ تو نیاز ماست!؟
وقتی از او پرسیدند : چگونه در میان آن همه شلوغی او را پیدا کردی ؟ گفت : کدام شلوغی ؟ من که غیر از او کسی را ندیدم...
و من عاشق شدم؛. . . عاشق چشمانی که وقتی مرا می‌بیند من از اعماقش عشق را میبینم'
چگونه میخواهی بتوانم پیشانی ات را ببوسم و از لبهایت بگذرم؟!❤️‍🩹
_من دربه در نازِ دو چشمان سیاهت جانم به فدای تو و آن طرز نگاهت_ ❤️AH
تو را به قلبم قول داده‌ام بد قولم‌ نکن..!🥲 ❤️AH
به قول خودت ، من وتو نداریم که پس هَمَت مـالِ من ...💋🥰
ای در دل من، میل و تمنا، همه ی تو! وندر سر من، مایه سودا، همه ی تو! هر چند به روزگار در می‌نگرم امروز همه تویی و فردا همه تو :)