eitaa logo
دانلود
گر تو گرفتارم کنی، من با گرفتاری خوشم .. داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم🫀️؛ 🌸
چِنان‌اَز‌کِنارَت‌بُگذَرَم‌،کِ‌حَسرَت‌دَر‌چِشمانَت‌بِرَقصَد‌!!️
خواستَم‌پیآم‌بِدم‌یآدَم‌اومَد‌توهَم‌اَنگُشت‌دآری‌.
بمان برا کسی که میداند معنی ماندن را !
‌‌ ای کاش تمام دنیا ناراحتم میکرد، جز تو🌑ツ ‌‌‌
تورا نوشته ام گوشه به گوشهِ قلبم تا ابد برای همیشه و همیشه.♥️
فاصله هیچ معنی‌اے نداره وقتے دو تا قلب به هم دیگه وفادار باشن ❤️
وقتی میگم: حسودم توی دوست داشتنت.. دقیقا منظورم اینجاست که علی یاسینی میگه: «اگه به من بود ک دیدنتو ممنوع میکردم! فقط خودم نکات کنم»🤍
بمانم،بمانی،ببینند،بمیرند❤️‍🩹💍