تو اولین کسی هستی که غیر از خانوادم
حس کردم واقعا دوسش دارم
اولین غریبه ای که
بودنت اینهمه بهم آرامش میده
اولین کسی هستی که
روت اینقد حساس و حسودم
اولین کسی هستی که
براش گریه کردم
اولین کسی هستی که
فکر نبودش آرامشو از شبم گرفته تــو اولین منی اولین ها هیچوقت فراموش نمیشن میخوام تا آخرش باشی
❤️AH
تو خیلی قشنگیااا
اونقد که حتی ماه هم قشنگیِ تورو نداره
تو صاحب مهربون ترین قلب دنیایی
خوشگلترین چشمای جهان رو داری:))
آرامبخش ترین صدای دنیارو داری
و میدونی قشنگترین نقطه ش کجاس؟
اینکه تو مال منی♥️:)
اون موقعی که تو اوج عصبانیتت هم حواست هست حرفی نزنی که ناراحت بشه، میتونی ادعا کنی طرفو دوست داری.