تو خیلی قشنگیااا
اونقد که حتی ماه هم قشنگیِ تورو نداره
تو صاحب مهربون ترین قلب دنیایی
خوشگلترین چشمای جهان رو داری:))
آرامبخش ترین صدای دنیارو داری
و میدونی قشنگترین نقطه ش کجاس؟
اینکه تو مال منی♥️:)
اون موقعی که تو اوج عصبانیتت هم حواست هست حرفی نزنی که ناراحت بشه، میتونی ادعا کنی طرفو دوست داری.