eitaa logo
دانلود
یادم نمی‌کنی و ز یادم نمی‌روی یادت بخیر یار فراموشکار من بر باد داده‌ایمُ به دادم نمی‌رسی یادت بخیر بی‌خبر از حال من 🌒⚡
سر سبز دل از شاخه بریدم تو چه کردی؟ افتادم و بر خاک رسیدم تو چه کردی؟ من شور و شر موج و تو سرسختی ساحل روزی که به سوی تو دویدم تو چه کردی؟ هر کس به تو از شوق فرستاد پیامی من قاصد خود بودم دیدم تو چه کردی مغرور ولی دست به دامان رقیبان رسوا شدم و طعنه شنیدم تو چه کردی؟ تنهایی و رسوایی و بی مهری و آزار ای عشق ببین من چه چشیدم تو چه کردی؟
گر بدی کردی بدان روزی جزایش میرسد.. نیک و بد یا هر عمل روزی سزایش میرسد. من نمیدانم چه می نامی ای فلک،چوب خدا؟ هر چه باشد روزگاری کارمایش میرسد!
تو کتاب 'هنر و زندگی پیکاسو' یه جمله‌ی بی‌نظیری بود؛ که باید بعنوان نصیحت برای تمام عمرمون بهش نگاه کنیم. میگه: «وقتی برای دیگران لقمه بزرگتر از دهانشان باشی، آنها چاره ای ندارند جز آنکه خُردت کنند، تا برایشان اندازه شوی! پس مراقب معاشرت هایت باش..»
✨🤝 چه‌ لِذتی‌ بالاتر‌ از‌ اینه‌ که یِه نفَـــــر بِتونه ، با‌ بـــــودَنِش بهـانه‌یِ‌ قَشـنگی‌ باشه‌ براے خَنــــده‌هایِ‌ از‌تهِ دلِت..🔗♥️💋
خلاصه‌ی همه‌ی بهانه‌ها این است: «تو از یادم نمی‌روی...»
« سوزش چشم من از لذت زیبایی توست خیره بودم به تو و پلک زدن یادم رفت»❤️
قلب کوچک من پُر شده از دوست داشتن  طُ!🫀💍