بنـام آنکه دلم را، بـه نامِ عشقِ تو کرد
کلامِ هرشب من را کـلامِ عشقِ تو کرد
هرآنچه درهمه عمرم بدست آمده بود
زمن ربود و مرا طفلِ خامِ عشقِ تو کرد
رمیده بـودم و وحشی غریب و نا آرام
مـرا اسیـر و گرفتـارِ دامِ عشقِ تـو کرد
تمامِ هستۍمن را به کام عشق تو کرد
مرا بـه عقل و تفکر نخوان.. می شنوم
که هرچه میشنوم را پیامِ عشقِ تو کرد
به دستبوسی او میرومهمین امشب
به شکرِ آنکه دلم را به نامِ عشقِ تو کرد
❤️AH
اونجا که جناب مولانا میگه: 🗣📜
گر هيچ مرا در دل تو،جاست بگو!
گر هست بگو، نيست بگو، فقط راست بگو!️
مجنون نبودم، مجنونم کردی،
با نگاهت دلم را دیوانه کردی.
لیلی نبودم، لیلیام کردی،
در سرزمین عشق، تنها مرا کردی.
فرهاد نبودم، فرهادم کردی،
با کوههای حسرت آشنا کردی.
شیرین نبودم، شیرینم کردی،
با لبخند تو دلم را زینت کردی.
شاعر نبودم، شاعرم کردی،
با کلامت به دلها شعر کردی.
امان از دیدار تو که دیدم تورا،
ویران شدم، بیتو سرگشتهام تا ابد تنها.