.
کاش میشد قلبمو نشونت بدم
تا ببیني چه قدر تا ته وجودم ریشه کردی..
شدی پاره تنم..
خون تو رگم..
نبض وجودم..
ببیني این آدم چقدر میخوادت..
تا ببیني این آدم برای نفس کشیدن..
برای زندگی کردن..
تو همه چیز مني! ♥️
همانطورکه عشق بدون احترام ناپایدار و بی ثبات است ، احترام بدون عشق نیز خشک و بی روح است .