دلبرم باشي جهانـم را فدایـت مي ڪنم
با نگاهي از تــــو جانم رافدایت مي ڪنم
بیخیال زهره و ڪیـواڹ و ڪل ڪهڪشاڹ
مــاه مڹ شــو آسمانـم را فدایت میکنم...^^❤️!
شکسپیر تو این متن میگه:
' «او میگوید باران را دوست دارد ، اما چترش را باز میکند.
او میگوید آفتاب را دوست دارد ، اما به سایه پناه میبرد.
او میگوید باد را دوست دارد ، اما پنجره ها را میبندد.
برای همین است که میترسم وقتی میگوید دوستم دارد.»'