شهریارت می شوم، دار و ندارم میشوی؟
ماه رویم، اخترِ دنباله دارم میشوی؟
صخره ام، یاد تو موجِ روزگاران من است
بیقرارت میشوم اما قرارم میشوی؟
روزی از این روزها دل را به دریا میزنم
نا خدایت میشوم امیدوارم میشوی؟
متهم نه، من که محکومم به عشقت نازنین
شوره زارم من ولیکن لاله زارم میشوی؟
تا سحر امن یجیبا بر لبم جاری ست تا
شامی از این شامها شب زنده دارم میشوی؟
اسکار قشنگ ترین توصیف رابطه لانگ دیستنس هم میرسه به نرگس صرافیان طوفان که میگه:
چه عاشقانه ای بنویسم
که دلتان برایم بلرزد!؟
وقتی نه دستانش را گرفته ام،
نه در آغوشش کشیده ام،
و نه حتی او را بوسیده ام ...!
من فقط از دور،
او را در خویش گریسته ام.
عشق میان ما...
معصوم ترین عشق تاریخ جهان بود