گفت:تو عاشقی برایم توصیف کن که 'عشق'چگونه است؟
گفتم:انگار هر چه روزی از دست داده بودم . . . برگشت.
برای بعضی از درد ها
نه میتوان گریـه کرد،نه میتوان فریـاد زد
برای بعضی از درد ها فقط میتوان نگـاه کرد
و بی صــــدا شکســت:)💔🎻