در قلبم کسی را پنهان کردهام
که شنیدن صدایش...
طرز نگاه کردنش...
حتی راه رفتنش را خیلی دوست دارم
و شاید او نداند که...
شیرین ترین میوه ممنوعه جهان من است
درست است که هنوز صاحب قلبش نیستم اما....
به جای همه رهگذر ها
همه گلفروشها،همه کتابفروشها
همه آدم ها....
من به جای همه دوستش دارم …❤️🩹
اونجا که اعظمسعادتمند میگه :
پشت هر پنجره باشم نظرم خیره به توست در نگاهم تو فقط منظرۀ دلخواهی . . .🌱