اونجا که اعظمسعادتمند میگه :
پشت هر پنجره باشم نظرم خیره به توست در نگاهم تو فقط منظرۀ دلخواهی . . .🌱
یک نفر را دوست دارم،
شعر مۍگویم برایش؛
آمده در زیر شعر من
نوشته عاشقین؟
این همہ از دردهایم گفتهام،
باز مینویسد ..
خوش بھ حالِ دلبر تو آفرین >
تا آمدم یک خط بخوانم درس را هربار...
یاد تو افتادم من و شاعر شد این خودکار
گویا جهان مصرع به مصرع شعر بارید و...
یک بیت من میخواندم و یک بیت هم دیوار
گاهی شدم غرق خیالت، گاه آشفتم
من امتحان دارم، برو! دست از سرم بردار!
هی لابه لای جزوه هایم نقش می بندد...
غیر ارادی اسم تو، عاشق شدم انگار
«أتَعلمُ مَا هُوَ الحَنين؟
الحَنينُ هُوَ حينَ لَا يَستطيعُ الجَسدُ أن يَذهبَ
حَيثُ تَذهبُ الرُّوح ...»
میدانی 'دلتنگی' چیست؟
دلتنگی آن است که جسمت نتواند به آنجایی
برود که جانت به آنجا میرود...
-محمود درویش