eitaa logo
دانلود
وای از چه لحظه؟ وای از آن لحظه که با یادِ نگاهی ناگاه وسط خنده به چشمان‌کسی نَم برسد !
هیچ وقت دستی که قرارہ رها کنی رو نگیر :)💔
اونجا که صائب تبریزی میگه: به غیر از بوسه کز تکرار ، رغبت را کند افزون کدامین قند را دیگر مُکرّر میتوان خوردن ..؟!
تقصیر‌خود ِحضرت ِحق‌‌است‌که‌مَستیم .. طراحی‌چشم مشکی ایدۀاو‌بود !🥺✨️
من دعا گوی توام هرشب و شب میداند ، دل ما قبل تو اینقدر مناجات نداشت . . !
میشود غش کنم ضعف کنم ،جان بدهم ؛ جان بشوی دل بشوی، یاٰر شوی؛ حضرتِ یار؟  :)
می‌نویسم غزلی از تو، که دنیای منی ؛ من که خود معنیِ شعرم و تو معنای منی . ‌. ؛
من‌ به‌ چشمم‌ گفته‌ بودم‌ عشق‌ من‌ را لونده. این‌ روانی‌ بی‌ اجازه‌ با تو صحبت‌ میکند