وای از چه لحظه؟
وای از آن لحظه که با یادِ نگاهی ناگاه
وسط خنده به چشمانکسی نَم برسد !
اونجا که صائب تبریزی میگه:
به غیر از بوسه کز تکرار ، رغبت را کند افزون
کدامین قند را دیگر مُکرّر میتوان خوردن ..؟!
من به چشمم گفته بودم عشق من را لونده.
این روانی بی اجازه با تو صحبت میکند