باید بگم اونقدرام ناراحت نیستم که شبا تو تجمعات تنهام چون یه نفرو درونم دارم که باهاش حرف میزنم،میگم میخندم،خیلیم باهاش خوش میگذره تازه🤌🏻✨
+ مثلا جلو اسمم بنویسن ش
یعنی شهید شده و دیگه قرار نیست سرکلاس باشه و غیبتش تا اخر عمر موجه شده 😃