هدایت شده از قابنوشتههایِ دخترکِ سبز :)
من دیگه با افرادی که از آتشبس خوشحالن ،
هموطن نیستم .
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
بالاخره یه روز میشینم برای همه ی این اتفاقا یه دل سیر گریه میکنم .
ولی قطعا اون روز ، روز پیروزی و صبح انتقامه رهبرمونه💔 .
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
یکیم نیست از نوتیف پیاممون ذوق کنه🚬 .
زمانیاینطوریفککن
کهمنمردهباشم.