• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
فکت نا محبوب:اذیت کردن آدمایی که دوسشون داری خودش یه تراپیه🤏🏻
کی گفته فکت نامحبوبه ؟
اتفاقا خیلیم محبوبهههه
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
ناراحتم همه یکی براشون نامه فرستاده ولی من نامه نداشتم ایش .
غمگین نباش منممممم همینطورررررر🤌🏻
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
ناراحتم همه یکی براشون نامه فرستاده ولی من نامه نداشتم ایش .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا