به هر کی گفتم ببین من فقط تو رو دارم ،
خیلی زود خدا بهم نشون داد که
نه عزیزم تو فقط منو داری ...
فقط من :)
نزارقبانی میگه:
اگربرای تو خیری داشت میماند
اگر دوستدارت بود،حرف میزد
اگر مشتاق دیدنت بود...می آمد
به اینا فک کن دلتنگیت،کم میشه
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
:)
گر برود جان ما در طلب وصل دوست،
حیف نباشد که دوست دوست تر از جان ماست💘
محبوبِ من، ما در هنگامهای ناسازگار به هم رسیدیم و فَلَک، بختِ وصال را از ما دریغ داشت .