نزارقبانی میگه:
اگربرای تو خیری داشت میماند
اگر دوستدارت بود،حرف میزد
اگر مشتاق دیدنت بود...می آمد
به اینا فک کن دلتنگیت،کم میشه
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
:)
گر برود جان ما در طلب وصل دوست،
حیف نباشد که دوست دوست تر از جان ماست💘
محبوبِ من، ما در هنگامهای ناسازگار به هم رسیدیم و فَلَک، بختِ وصال را از ما دریغ داشت .
دیگه قرار نیست بگم سرمو گذاشتم رو بالشت غرق خواب شدم اخه هر وقت سرمو میزارم رو بالشت غرق تو میشم🎀