+ این که میدونم قرار نیست دیگه معلمامو ببینم و خیلی خیلی دوسشون دارم و نمیتونم ازشون خدافظی کنم خیلی بده جزء بدترین درداس ..
من نمیخوام باهاشون خداحافظی کنم
من نمیخوام به این فکر کنم دیگه قرار نیس ببینمشون
من نمیخوام از این کلاس باهمه بدی ها و خوبی هاش برم
من نمیخوام فک کنم که دیگه قرار نیس باهاتون بغل دستی باشم
من نمیخوام فراموش کنم اون شیطنتهای توی کلاس
من نیمخوام قایمکی خوراکی خوردنمون فراموش کنم
من نمیخوام بزرگ بشم اگه بزرگ شدن به این باشه که مجبور بشم تمام خاطراتی که دوسشون دارم رها کنم و یه آدم دیگه بشم
من نمیخوام از این مدرسه برم
من نمیخوام نیمکتمو ول کنم برم
من نمیخوام رفیقامو که کلی خاطرات جور واجور توی نقطه به نقطه این مدرسه داریم رها کنم
من نمیخوام💔 : ))