آدما مهربونی بهتون بدهکار نیستن،خوب بودنو بهتون بدهکار نیستن
خوب برخورد کردن،توجه کردن،مرامو معرفت
هیچکدومو بهتون بدهکار نیستن
ولی اگه اینکارارو براتون میکنن
از ذات خوبشونه..!:)
نه وظیفشونه نه بدهیشون
ولی در قبال اینا،تو وظیفته که بخوای جبران کنی!!!
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
ایکاشاینومیفهمیدید...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا