امشب مداح یه چیز قشنگ گفت،
گفت که اونا فکر میکنن قدرت ما تو موشکامونه ولی نمیدونن ما به جای دیگه ای وصلیم..
ما با توسلاتمون به حضرت زهرا ایرانو ایران نگه داشتیم:)!
مردم آروم باشید .
با ترس و گریه و استرس نه جنگ تموم میشه نه مشکلی حل میشه🫴🏻
دعا کنید دعا؛
دعا قلبتنو آروم میکنه✨
دعا کنید برای اومدن آقا،
دعا برای نابودی دشمنای ایران عزیزمون،
دعا برای رزمنده های در خط،
دعا برای سلامتی رهبرمون،
دعا برای سلامتی مردممون،
دعا برای همچی .
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
همه نقاشی ها یه طرف نقاشی های آقای روح الامین یه طرف دیگه((:
[یاربدلمردهیمرااحیاکن
بررویگداینیمهشبدرواکن
سوگندبهقطرهقطرهخونعلی
پروندهاعمالمراامضاکن!]
آتش بس به چه قیمت؛
به قیمت پایمال شدن خون دخترای میناب؟
به قیمت خراب شدن آثار باستانیمون؟
به قیمت حقارت ایران؟
به چه قیمت؟! 🤌🏻
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
❤️🩹:)
امشب یه گل فروش گل هاشو آماده کرده بود و همراه با عکس آسد مجتبی توی خیابون به ماشین های قافله میداد🥲
خواستم بگم همچین مردمی داریم ما که توی سختی ها دل هم وطنشونو شاد میکنن اونوقت دشمن خیال برش داشته پا بذاره تو ایران ما(:
زهی خیال باطل🫴🏻
هدایت شده از 𝘚𝘦𝘳𝘦𝘯𝘢𝘥𝘦 𝘣𝘺 𝘚𝘵𝘢𝘳𝘴𐙚⁷
مهدی رسولینماهنگ با مردم.mp3
زمان:
حجم:
3.4M
گفتم به اذانم که «علیاً ولیالله»
تا کور شود هر که امیرش تو نباشی
• 𝑳𝒖𝒏𝒂✨:>
✍ بسم الله الرحمن الرحیم 📱 @rahbar_enghelab_ir
رفقا جا نمونید فردا،
امر رهبرمونه .