کاش آدما اون کساییو که دلیل آرامششونن
دلیل دلخوشیاشونن دلیل زندگی کردنشون هستند هیچوقت از دست ندن از ته دلم این آرزورو واسا همه دارم :)))
•لونـا•|Luna
محشره رقیه . . بهترین اسم دختره رقیه .. :)
19.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاری نما یا اباعبدالله
رهبر ما یا اباعبدالله . . .
وهنگامی که افسرده ای
بدان که جایی در اعماق وجودت
خدا را فراموش کرده ای…👌🍁
|#آرامِجان♥️|
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاد تو میندازه منو
هوای خیس این شهر .. :)