وهنگامی که افسرده ای
بدان که جایی در اعماق وجودت
خدا را فراموش کرده ای…👌🍁
|#آرامِجان♥️|
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاد تو میندازه منو
هوای خیس این شهر .. :)
میدونین الان چی کیف میده؟
تویه کلبه چوبی وسط جنگ باشی
اونم با دلدارت :)
بشینی کنارش و چای آتیشی بخوری :))🌱☕️
چرا باید اینقدر دنیای واقعمیون مضخرف باشه
که بخوایم به مجازی و آدماش دل ببندیم چرا وقعا؟؟ :)💔