همیشه خودت رو دوست داشته باشحتی اگه کافی نبودی...چون خودتم خوب میدونی که تو روزای سختت فقط خودت پیش خودت بودی...
آدما سه دستن یا تو خوشی کنارتن تو غمات نیستن،یا تو غمات کنارتن تو خوشی نیستن،یا تو جفتش هستن ولی ته دلشون ازت متنفرن.
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اسپیرال نشون دهنده ی اینه که هر شروعی پایان نداره...ولی بعضی پایان ها ممکنه هنوز شروع باشن...🌀
برای اینکه از شیطون ببری باید مثل خودش فکر کنی،وگرنه میبازی...
#ایندریاطغیانخواهدکرد