سلام آقاجان!
می خوام این دفعه یه کار ساده اما متفاوت کنم؛
چیزی که تقریبا همیشه ازش غافل بودم ..
به قول یه بزرگی :
آدما وقتی ارزش خودشونو فراموش میکنن ،گناه میکنن!
تا وقتی اینو یادشون نرفته،دست از پا خطا نمیکنن؛
اگه عزت نفسشون آویزه گوششون بود،تحت هیچ شرایطی گناه نمیکردن.
فقط می خوام یه قول بدم و پاش بمونم !
که ارزش خودمو بفهمم و خودمو مفت به هرچیزی نفروشم!
[ مادامی که انسان مجهول است،اسلام معلوم نخواهد شد]
هدایت شده از فَرزَندِ سِیِّد عَلی
همونجا که مولانا میگه:
«من آزمودم مدتی، بی تو ندارد لذتی»
https://eitaa.com/farzandeseyedali/8926
من به قربانِ خدا چون که مرا غمگین دید
بهرِ خوشحالی من در دلم انداخت تورا (؛
به قول خودت :
با جمله ما خوشیم
ولی با تو خوشتریم (:
یدونه از این آجی بزرگا داشته باشید سه هیچ از بقیه جلویین ...
دم شما گرم که اینقدر قشنگ هوامونا داری آبجی بزرگه🥺🤍🫂
اگه هر روز از ۳۰۰ تا بچه های مدرسه
۱۰۰۰ تومن پول بی ارزش قرض بگیری تو ۱ روز
میشه ۳۰۰,۰۰۰ تومن و تو ۱ ماه میشه ۹ میلیون تومن :)😂✨