بانو رباب علیه السلام
وفادارترین خانمی که میشناسم
بانو به حضرت سیدالشهدا معرفت
و محبت خاصی داشتند و
امام حسین (ع) هم خیلی به ایشون
علاقمند بودند .
جوری که برای حضرت شعر میگفتند :)
از ادب و وفای خانوم خیلی شنیدم
ولی همین بس که ...
«پس از واقعه عاشورا یک سال
بیشتر زنده نماند و زیر سایه ننشست
و از شدت غصه و اندوه درگذشت»
واویلا علیَ الرُباب ..💔
بمیرم خانوم
یا ربِ رباب س به حقِ رباب س
اِشفَ صَدر رباب س بِظهور الحُجَة ..