حقیقتاً که
یه پرایوِت لازمِ
خیلی حرفارو نمیشه اینجا گفت
مخاطبم زیاده باید هوا همه را داشت ..
اگه مایلید که
تشریف بیارید
دورِ هم باشیم : )
https://eitaa.com/meli13113
ᴍَᴀʟɪُ /مَــلِیُّ
کمالگرایی بسه ، بُگذار نفس بکشیم .
سُرفه بسه ، بُگذار نفس بکشیم .
چقدر دلم برا ماهِ رجبِ عزیزم تنگ میشه،
چه روز و شبایِ پرنوری
چه حالِ مناجاتی
چه نظر و لطفی
چه سعادتی ..
مثه همیشه کم قدر دونستیم خیلی کم !
سالِ بعد اگه حقیر تو جمعتون نبودم
رجب ، رمضان ، محرم و صفر
خیلی یادم کنید ؛
من قلبم تو این چندماه
خاص تر میتَپید ..! : )
دِلی میگم مناجات شعبانیه را
با توجه و معنی تزریق کنید به پوست و خونتون .
خیلی زیباست .✨