مَرحَبا رَمَضانَ :)
ماه ماهِ آشتیِ ماهِ اجابت ماهِ صفا .
به اذنِ عالی اعلی ، به احترامِ علی
شروع میکنم این ماه را به نام علی
غافل نشید رفقا ،
ثواب و گناه دو برابر تو این ماه
شما به احترام امیرالمومنین دوتا
گناه و ترک کن ، مولا بی جواب نمیزاره
ان شاءلله
خدا براتون بخواد و بسازه
این ماهُ .
به وقتِ دعا و مناجات و عشقبازی
با الله جان
منِ ملینارا هم فراموش نکنید .
یاعلی شما واسطه شو شب اول
خدا از گناهامون بگذره با دلِ پاک
ان شاءلله شروع کنیم به بندگی : )
ᴍَᴀʟɪُ /مَــلِیُّ
_
چاره کن ،
چاره کن ،
دردِ کسی که از همه بیچاره تر است .