«أنا الغريق فما خوفي من البلل»
من در حال غرق شدن ام ،پس ترس من از خيس شدن چيست؟
ᴍَᴀʟɪُ /مَــلِیُّ
_
هر وقت حس کردید که
دیگر راهی برای خوب شدنتان نیست؛
«او» را به یاد آورید .. : )
-ماذا إن سألك اللّه عن حزني؟
-اگر خدا دربارهٔ اندوه من از تو سؤال کرد،چه؟
دارم تمام میشوم ازدست روزگار ، لعنت کنم که را ؟ کم آوردهام علی .
کنکور مگه ساعت ۸ نیست ؟!
۶ پا میشیم میخونیم دیگه چرا این
همه استرس دارین بابا
«إحترم البنت،أو أترکها لمن هوأرجل منک»
به دختر احترام بذار!
یا رهاش کن برای کسی که مردتر ازتوست .