-ماذا إن سألك اللّه عن حزني؟
-اگر خدا دربارهٔ اندوه من از تو سؤال کرد،چه؟
دارم تمام میشوم ازدست روزگار ، لعنت کنم که را ؟ کم آوردهام علی .
کنکور مگه ساعت ۸ نیست ؟!
۶ پا میشیم میخونیم دیگه چرا این
همه استرس دارین بابا
«إحترم البنت،أو أترکها لمن هوأرجل منک»
به دختر احترام بذار!
یا رهاش کن برای کسی که مردتر ازتوست .
ᴍَᴀʟɪُ /مَــلِیُّ
ده ها سال قبل از تولد حضرت معصومه (س) امام صادق (ع) فرمودند: دختری از فرزندانِ من در قُم دفن خواهد ش
مقام خانم در اسلام همینقدر بالا که
علی ابن موسی الرضا (ع) در زیارت
نامه اش طلب شفاعت از
حضرت معصومه میکند ..
شفیعم میشوی بانو ؟ : )
مَبروك بنت امیرالمومنین .
ᴍَᴀʟɪُ /مَــلِیُّ
[ خوش بة حالش ]
از انسان بودن خسته شدم ،
کاش گلِ خشکیده رویِ حرمش بودم : )