من دکمه خداحافظیه کسایی رو زدم که ..
اگه تو بهشون برسی دیگه هیچی از خدا نمیخوای !
امير المؤمنين
در یك روز، نگران يك سال نباش كه غم هر روز،
براي آن روز كافي است.
مي روند ؟
فداي سرت ...
مي مانند!؟
خوشبحال لحظه هايشان كه با تو ثبت مي شود...!!
با خلق میخوری مِی و با ما تلوتلو ؟