سیدی ابوعلی آره ،
این که امسال برات گریه میکنه ،
همونی نیست که پارسال برات اشک ریخته !
خیلی تنهاتر شده
خیلی مستأصل تر ..
خیلی آشوب و آشفته تر ..
خیلی گم شده
بیشتر نگاهم کن بیشتر هوامو داشته باش : )
حواستون به چشمِ هرزه و زبونِ پست و کثیفتون باشه
عاقبتش میشه از سایه خودتونم ترسیدن !