eitaa logo
- مَتروح .
2.7هزار دنبال‌کننده
164 عکس
12 ویدیو
0 فایل
[ هُــوَ الْمَعشـوق ] °• از‌ نسل ِهشتاد . °• عکاسیم و نویسنده . °• فرکانس‌هاي ِشنیده نشده . °• کپي ؟! فرهنگ ِفوروارد به‌جا آورید . شنوای ِحرف های ِشما * https://abzarek.ir/service-p/msg/4344329
مشاهده در ایتا
دانلود
- مَتروح .
باور کن درست مي‌شود ؛ دقیقا همان لحظه که به آخر ِخط رسیدي ؛ آن موقعي که اشك و حالي خراب و قلبي گرفته در چشمانت موج مي‌زند ؛ وقتی تلخ‌خند میزني و با یك فنجان قهوه به روزگار مي‌خندی ؛ به روزگاري که کاري جز بازي دادن آدم‌ها ندارد ؛ مانند قهوه مي‌ماند تلخ است اما انسان را بیدار و هوشیار مي‌کند ؛ روزگار بازی‌ات میدهد و چرخ ِاین روزها همیشه مي‌چرخد و آن تو هستي که باید با آن کنار بیایي ؛ وقتي کنار بیاي و با ساز ِآن بچرخي ؛ به آن بالایي توکل کني و دل بسپاري ؛ آن‌وقت ساز ِروزگار با دل توست ؛ صبور باش تا رسیدن ِبه نقطه‌اي‌ که آرزویش را داری فاصله‌ای نیست . - به وقت ۱۵:۲۳ ایران .
فارغ از حواشي غرق در واقعیت . .
- مَتروح .
پناه ِانسان‌ها بودن خیلي قشنگه . اینکه باعث جلب ِتوجه ؛ جلب ِقلب و فکر یك انسان بشي تا بتونه بهت اعتماد کنه و حرف‌هاي ِدلش ُبزنه خیلي قشنگه ؛ فکر کن به آدم احساس امن بودن انتقال بدي تا باعث ِحال ِخوبش بشي و حس ِپناه بودن زندگي خودت ُهم تحت الشعاع قرار میده ؛ وقتی پناه یکي میشي حالا اون فرد لبخند که بیاد روي ِلبش ؛ دعای ِخیرش که پشت ِسرت باشه براي ِدنیا و آخرت‌ت بسه ؛ انسان‌ها در زندگي فقط به دنبال پناه هستند ؛ پس پناه هاي ِخوبي باشیم . - از افق ِیك دهه‌هشتادي .
گاه‌بایدروییداز‌پس‌آن‌باران‌گاه‌باید‌خندید ؛ بر‌غمی‌بی‌پایان .
- مَتروح .
مهربان باشیم ؛ انسان هاي ِمهربان واقعا دوست داشتني هستند ؛ همان هایي که با دوتا سختي ِزندگي کنار اومدند و وقتی مشکلي نصیبشون میشه اصالت خوب بودن ُحفظ مي‌کنند ؛ باور کن اگر اخلاق ِخوب ؛ چشم‌های ِقلبي ؛ لبي‌ پُر از لبخند ؛ لبخندي پر از آرامش و دلي مملو از محبت به عزیزان مون هدیه کنیم ؛ جهان جای ِبهتري براي ِزندگي میشه ؛ آسان‌تر با غم‌ها کنار مي‌آییم ؛ پل هاي ِپر فراز و نشیب زندگي ُراحت‌تر مي‌گذرونیم ؛ با دغدغه‌هاي ِزندگي بهتر کنار مي‌آییم ؛ باور کنید مهرباني که به انسان‌ها مي‌کنیم بهمون برمي‌گرده ؛ موافقي مهربوني ُترند کنیم ؟! . - از افق‌دید ِیك‌عدد دهه‌هشتادي دغدغه‌مند .
درموردش گریه میکنم بعد به اون بالایي مي‌سپارم و درستش میکنم : )) .
و خدا مهربـون‌ترین پــناه ِدل‌های خــسته‌ست ؛
- مَتروح .
یاد بگیریم اصالت ِخودمون ُحفظ کنیم ؛ با دوتا دوست ُرفیق از اصل ِخودمون بر نگردیم ؛ انسان‌هایي که تحت ِهر شرایطي با اصالت باقي مي‌مانند و به فکر کپي برداري از کارها و رفتار ِدیگران نیستند خیلي دوست داشتني تر از کساني هستند که دائماً به دنبال تقلید هستند ؛ خودت باش باور کن خودت بودن خیلي قشنگتر از دیگران بودن ِ؛ اصالت یعنی خودت بودن ؛ نون ِحلالي که سر ِسفره پدرت خوردي ارزشش خیلي بیشتر از چهارتا رفیق ِکه به راه ِاشتباه ميبرنت ؛ تربیت و زحمات ِمادرت ؛ ارزشش خیلي بیشتر از رفیق‌هایي که میندازنت در چاه ؛ پس خودت باش ؛ اصالت‌ت ُحفظ کن . - از دید ِیك‌دهه‌هشتادي‌که‌خودشه .