eitaa logo
حبل‌المتین
184 دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
4.5هزار ویدیو
63 فایل
از اصول مراقبت کنید، اصول یعنی ولیّ‌فقیه، خصوصاً این حکیمِ مظلومِ وارسته در دین، فقه، عرفان و معرفت؛ خامنه‌ای عزیز را جان خود بدانید، حرمت او را مقدسات بدانید. «سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم‌سلیمانی»
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 وقتی ۲۰۰ تا پهباد رو رهگیری کردی یهو می‌بینی بالستیکا اومدن: 😂😂😂 .
🔶 اعتراف شبکه 24 رژیم صهیونیستی به عدم اجازه انتشار تصاویر حمله موشکی و پهپادی ایران به اراضی اشغالی 🔺 ما تصاویر و فیلم های بسیار بیشتری از حمله امشب ایران داریم که نمی توان همه آنها را منتشر کرد .
فرق این دو تیتر را ببینید حقیقتا انگار یکی را یک ایرانی اصیل زده یکی را یک صهیونیست ترسو... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از نقطه‌زنی موشک‌های سپاه 🔹تصویری دیگر از اصابت موشک‌های تنبیهی ایران به فرودگاه اسرائیلی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی که در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق،‌ از آن استفاده شده بود منتشر شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️زوزه‌ی کفتار و غُرش شیر را ببین... 📌پیش‌بینی دقیق و افشاگری علیه در صحن سازمان ملل ✌️🇮🇷 این تازه اول ماجراست... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️واکنش جالب کاربر لبنانی به حجم بالای حملات ایران به اسرائیل: 📌ایرانیان فقط به هدف قرار دادن سفارتخانه‌یشان در دمشق پاسخ ندادند؛ بلکه حتی به یهودیانی که در زمان پیامبر بر در خانه‌ی پیامبر زباله می‌انداختند نیز پاسخ دادند👌🤣🤣 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️زمین کارزار ما تل‌آویو است؛ تهران نه! 📌👏آفرین... آفرین... .
♨️اینترنشنال؛ رسانه حرام‌زاده و مادربه‌خطا 📌نگرانی برای یک اسرائیلی .
♨️جمهوری اسلامی فعلا اعصاب نداره؛ بجای برای مدتی با تردد کنید! 📌خورد کردن دهان جنبش بی‌ناموس‌ها و سلیطه‌ها .
🚨 | ‏تأکید بر این چند نکته مهم است: ۱) اقدام ایران «پاسخ» بوده و نه «حمله» و کاملاً بر اساس اصل «دفاع مشروع » مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل موجه است؛ ۲) اقدام نظامی «انتقام» نبوده، بلکه «دفاع مشروع» بوده و بر اساس اصول «تناسب» و «ضرورت» صورت گرفته است؛ ۳) ایران صرفاً اهداف نظامی را هدف گرفته و برخلاف اسرائیل هیچ منزل مسکونی غیرنظامی، بیمارستان، مدرسه، کنیسه، نانوایی، مخزن آب، روزنامه‌نگار، آمبولانس یا مهد کودک را هدف قرار نداده است! حتی در این هدف‌گیری نیز غیرنظامیان را به عنوان «تلفات جانبی» قربانی نکرده است! ۴) ایران این اقدام نظامی را به مثابه یک سیلی به حامیان اسرائیل می‌داند تا از خواب بیدار شده و در جهت برقراری «آتش‌بس» به اسرائیل فشار بیاورند و از تداوم این نسل‌کشی بی سابقه در غزه - در اجرای دستورات دیوان بین‌المللی دادگستری - تلاش کنند. ✍ دکتر رضا نصری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | فریاد "لبیک یا حسین" از قلب سرزمین‌های اشغالی فلسطین پس از اصابت موشک‌های ایران .
🔰چند دست آورد حمله ایران به اسرائیل 1⃣ اول پاسخ به کنسولگری ایران بود 2⃣دوم خشم انباشت شده از سال‌ها عملیات تروریستی پنهان اسرائیل علیه ایران بود 3⃣سوم پاسخی به شبهات بسیاری بود که تیم های عملیات روانی علیه ایران در سطح بین المللی به راه انداخته بودند مثلا ایران جرات حمله یا پاسخ به اسرائیل را ندارد 4⃣چهارم روحیه جبهه مقاومت را به شدت بالا برد و نیروهای عضو این جبهه را در بین سایرین سرافراز کرد 5⃣پنجم قلب مردم غزه شاد شد و احتمالا مقاوم تر در مقابل اسرائیل ایستادگی می کنند. 6⃣ششم اسرائیل را نزد جهانیان تحقیر کرد و بعد از این دیگر خبری از ادعای قدرت دوم نظامی جهان نیست 7⃣از این پس جهان با ایران، با احترام بیشتری سخن خواهد گفت و ... خلاصه رفقا، این حمله موشکی و پهبادی ایران یه حمله ساده نبود .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چرا ایران از اصل غافلگیری در حمله شب گذشته استفاده نکرد؟ 🔸محمد قادری - تحلیلگر مسائل منطقه:ایران از اصل غافلگیری در پاسخ به رژیم صهیونیستی استفاده نکرد و اسرائیل چندین ساعت فرصت داشت سامانه‌های دفاعی خود را آماده کند ولی دیدیم که گنبد آهنین به سبدی سوراخ بر سر اراضی اشغالی تبدیل شد. .
🔺 سازمان پدافند غیرعامل: با کسانی که امنیت جامعه را به هم زدند برخورد می‌کنیم / هک در هیچ سامانه ای رخ نداده است محمد اسکندری معاون فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل در گفتگو با خبرگزاری دانشجو: 🔺پیامکی با سر شماره تجاری 90003140 برای برخی از شهروندان عزیز ما ارسال شده بود که باید تاکید کنیم این سر شماره متعلق با سازمان پدافند غیرعامل نیست. 🔺موضوع هک رخ نداده و انتشار این پیامک به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کذب بوده و سازمان پدافند غیرعامل در یک اطلاعیه این مسئله را تکذیب کرده است. 🔺این پیامک غلط املایی دارد(آب آشامیدانی!) که در اطلاعیه هایی که از سوی سازمان پدافند غیرعامل صادر می شود، چنین مسائلی رخ نمی‌دهد. 🔺طبیعی است اگر سازمان پدافند غیرعامل به دنبال انتشار اطلاعیه‌‎ای باشد حتما رسانه‌های مرجعی مانند صدا و سیما آن را منتشر خواهند کرد. 🔺شهروندان عزیز اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کنند. 🔺این اخبار شیطنتی در جهت برهم زدن امنیت روانی جامعه بوده که در دست پیگیری است تا با عوامل این موضوع برخورد شود. 🔺شرایط کشور در حالت عادی و طبیعی است. .
☑️عبدالباری عطوان: منطقه وارد مرحله جدیدی شد 🔸سردبیر روزنامه القدس العربی:عملیات بی سابقه شب گذشته ایران در عمق رژیم صهیونیستی نشان داد که رهبری ایران به حرف خود عمل می‌کند و بدون درنگ به تعرض دشمن پاسخ می‌دهد. 🔸منطقه وارد مرحله جدیدی شده است. دیگر تل آویو تصمیم گیر نخواهد بود و آمریکا با ارعاب سایرین نمی‌تواند‌ حامی مزدوارنش باشد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش نمایندگان مجلس به حمله سپاه به اسرائیل .
📌از پایگاه نواتیم که با موشک‌های سپاه هدف قرار گرفت چه می‌دانید؟
‌ ‌ پایگاه هوایی نواتیم از مدار خارج شد 🔹شبکهٔ المنار به نقل از منابعی ویژه گزارش داد دست‌کم ۱۵ موشک مستقیما به پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است. 🔹براساس این گزارش پایگاه نواتیم به‌شدت آسیب دیده و امکان استفاده از آن وجود ندارد. .
📌📌 ( انفال / آیه ۱۰ ) : ........وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ ......و پیروزى جز از طرف خدا نیست. زیرا خداوند توانا وحکیم است . 📚 ( آیه و ترجمه آیه : نرم افزار تفسیر نمونه ) makarem.ir
📌📌 پیروزى مؤمنان، تنها به ابتكار، طرح نظامى، سلاح و نفرات آنان و یا به خاطر فرشتگان نیست، بلكه اصل، اراده و خواست خداوند است. «وما النّصر الاّ من عند اللّه» چنانكه گاهى به خواست خداوند، گروه اندكى از مؤمنان بر گروه زیادى از دشمنان پیروز مى شوند. «كم من فئة قلیلة غلبت فئة كثیرة باذن اللّه» 📚 تفسیر نور ؛ ذیل آیه ۱۰ انفال ؛ بخش پیام ها gharaati.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرلشکر باقری: اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگ‌تر خواهد بود 🔹عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد. علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز ایران بود. 🔹ما این عملیات را منتج به نتیجۀ کامل می‌بینیم و قصدی بر ادامۀ عملیات وجود ندارد اما اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگ‌تر خواهد بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار سرلشکر باقری به آمریکا 🔹از طریق سفارت سوئیس به آمریکا پیام دادیم که اگر با اسراییل در اقدامات احتمالی بعدیشان مشارکتی کند پایگاه‌هایشان در منطقه هیچ امنیتی نخواهد داشت و با آن نیز برخورد خواهیم کرد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرلشکر سلامی: عملیات وعدهٔ صادق با موفقیتی بیش از انتظار انجام شد 🔹توصیه‌ام به رژیم صهیونیستی این است از رفتارهای گذشتۀ خود دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد. 🔹اگر هر واکنشی نشان بدهد مطمئنا واکنش ما بر اساس تجربۀ جدیدی که از تواناییِ او به‌دست آوردیم بسیار سخت‌تر خواهد بود. ___________ @MJ_Agahi