چرا دختر خلاق فعالیت نمیکنه؟ باهم قهر کردین؟
__________
احیانا کسی این پیاامو فرستاده آشناست و ما میشناسیمش؟
نه قهر نکردیم
دختر خلاق بیا خودت جواب بده
″رایحه″
چرا دختر خلاق فعالیت نمیکنه؟ باهم قهر کردین؟ __________ احیانا کسی این پیاامو فرستاده آشناست و ما م
خب بابا به خاطر درسا متاسفانه نمیشه
*از شمالیا زن بگیرید خیلی خوبه
هم روحیات دختراشون شاده؛ هم قیافه های خوبی دارن، هم آب و هوای منطقشون خوبه، هر وقت هم خسته شدی میتونی بری دریا. تازه باباشم برنج یکسال آیندتو بهت میده😂🤣
″رایحه″
هممون یه رفیق داریم که همیشه مثل روانشناس ها حرف میزنه ولی خودش مثل روانی ها رفتار میکنه😂😃 #طنز
نها جان
ناراحتی نمیشی بگم حقه؟😅
″رایحه″
*از شمالیا زن بگیرید خیلی خوبه هم روحیات دختراشون شاده؛ هم قیافه های خوبی دارن، هم آب و هوای منطقشون
″رایحه″
بله پس چی پرچم شمالی ها بالاس😌 اینکه میگن شمالیا فرشتن🥺😇😎 (یک عدد شمالی😎) البته تمام شهر های ایران ب
من فکر می کردم دختر عمه ام و اینا خودشیفته ترین افرادن...
″رایحه″
من فکر می کردم دختر عمه ام و اینا خودشیفته ترین افرادن...
من خود شیفتم؟
به جمله اخرم دقت کن🙁
#نَها