بنظرم وقتی خدا دوستت داره
همه ی اون آدمایی که
لیاقتت رو ندارن
اززندگیت میندازه بیرون:)
″رایحه″
ادمینا فعالیت کنن چیزی نمیشه🤦🏻♀
وقتی شما یه تنه به اندازه ۱۰۰۰۰۰ نفر فعالیت میکنی دیگه به ادمین احتیاجی نیست عزیزممم😑