″رایحه″
سلام من ادمین جدیدم خوب البته مزاحمم خودم میدونم ام میتونید منو با اسم #محکوم به سکوت بشناسید امی
با اینکه نمیشناسمت اما خوش اومدی❤
″رایحه″
به به چه مهربون شدی تو تازگی ها😂
همه رفیق دارن ما هم داریمممم بنازممم به این رفیقققق😑😂
بعدشم دیگه حواست باشه چی میگیاااا😑😂
اگه دهنمو باز کنم کل زندگیت نابود میشه هااا 😂😂😂
″رایحه″
همه رفیق دارن ما هم داریمممم بنازممم به این رفیقققق😑😂 بعدشم دیگه حواست باشه چی میگیاااا😑😂 اگه دهنمو
اهه
اهه
اولا که جمله ی اولت رو من باید بگم جانان خانم😐
بعدم منم برم زنگ بزنم به بابات همه چی رو بگم
نظرت چیه دهن دوتامون بسته باشه؟
″رایحه″
چه بچه خوبی تو من باشم بحث میکنم 😂
منم میتونم عزیزمم اما باهاش بحث نمیکنم چون میزاره میره لوسه دیگه....😂😂