وای چقدر تند پیش میره
چقدر اون قسمتی که ازپشت پیراهنش پاره میشد رو دوست داشتم ببینم
″رایحه″
وای چقدر تند پیش میره چقدر اون قسمتی که ازپشت پیراهنش پاره میشد رو دوست داشتم ببینم
گذشت عشقم😂
برا اینکه دو قسمت رو با هم پخش می کنند...
″رایحه″
گذشت عشقم😂 برا اینکه دو قسمت رو با هم پخش می کنند...
دارم به روز هایی که میگذره شک میکنم
″رایحه″
تنها خونه ای که با موجودیم میتونم بخرم😐🤣🤣
البته اینا الان خیلی گرون شده
من همونم نمیتونم بخرم🥲😂
″رایحه″
تنها خونه ای که با موجودیم میتونم بخرم😐🤣🤣
پولدار شدی
من نردبونشم نمیتونم بگیرم