″رایحه″
از یه جایی به بعد دیگه تلاش نکردم همون تایپ قبلیم بمونم...
از یه جایی به بعد که دیگه برای هیچی نجنگیدم!
اینکه من به چیزایی که برا تو مهمه اهمیت نمیدم دلیل نمیشه آدم بیخیال و سطح پایینی باشم!