″رایحه″
باشه ولی اینکه درک نمیکنید من چرا درگیر فلان چیزم واقن ناراحتم می کنه...
اره منم ی زمانی درگیرش بودم
ولی فهمیدم فقط من نیستم که درک نمیشم
همین توقع هم دیگران از ما دارند
″رایحه″
اگه می خوای یه زخمی خوب شه، نباید بهش دست بزنی!
غماتو تو ذهنت دوره نکن(:
#لبخند_تلخ
𝓻𝓪𝔂𝓮𝓱𝓮𝓱___
❥↬@MNfMFAFZ