″رایحه″
یه آدم سیگاری به دوستش می گه من یه مجله خوندم نوشته بود سیگار خیلی مضره و سرطان زاست، خیلی بده اینا
وای مثالت بسیار برگ ریزون بود🤯
″رایحه″
یه آدم سیگاری به دوستش می گه من یه مجله خوندم نوشته بود سیگار خیلی مضره و سرطان زاست، خیلی بده اینا
من اینو محض شوخی گذاشتم شاید...نمیدونم واقعا ولی فکر کردم شاید بتونه حتی به قالب شوخی یه تلنگری باشه برای خیلیامون.
″رایحه″
من اینو محض شوخی گذاشتم شاید...نمیدونم واقعا ولی فکر کردم شاید بتونه حتی به قالب شوخی یه تلنگری باشه
خیلی عالی، تلنگر در قالب شوخی، احسنت 👌
شما هم جلوی همهی «چرا»های کتابای درسی می نویسین: چون ک زیرا؟
یا فقط من اینجوری ام؟
″رایحه″
شما هم جلوی همهی «چرا»های کتابای درسی می نویسین: چون ک زیرا؟ یا فقط من اینجوری ام؟
نه من مینویسم
چون به تو ربطی نداره😍😂