شما هم جلوی همهی «چرا»های کتابای درسی می نویسین: چون ک زیرا؟
یا فقط من اینجوری ام؟
″رایحه″
شما هم جلوی همهی «چرا»های کتابای درسی می نویسین: چون ک زیرا؟ یا فقط من اینجوری ام؟
نه من مینویسم
چون به تو ربطی نداره😍😂