″رایحه″
نه یاد نمیگیره اونوقت همونی که میدونی میشه😂😂
بهتره تا اینکه بزنه خودشو آشپزخونه رو به فنا ببره😭😂
″رایحه″
وای فردا چ خبره چرا من نمیدونم😭😂
قراره فردا زنگ تفریح ها غذای میکائیلی بخوریممممم😂❤️
″رایحه″
فقط این آهنگ.:>>>> اخرم روی تو دست گذاشت تو گوشیم اسمتو نفس گذاشتم
الان پیداش کردی؟
یه ساله دارم برات میخونمش😭
″رایحه″
الان پیداش کردی؟ یه ساله دارم برات میخونمش😭
نه داشتمش گوشش نمیکردم
دیروز یه کانال علی ... پیدا کردم نگاه می کردم بعد یادم اومد گوش کردم😂
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو گوشیم استو نفس گذاشتم🫀
اهنگ مورد علاقم باشه؟
حامیم میگه :
چشماتو ببند یه چند دقیقه به من گوش کن .. واسه چند دقیقه دنیا رو فراموش کن
یه وقتا فقط باید گذاشت و رفت، بدون اینکه حرفی بزنی یا کار اضافی انجام بدی فقط باید بری و پشت سرتو نگاه نکنی.
یکی از مهمترین درسهایی که توی زندگی گرفتم این بوده که همهچیز یک دورهای داره ؛ هیچ آدمی ، هیچ شرایطی تا همیشه اونجوری که هست نمیمونه ؛ یا تموم میشه یا عوض میشه .
″رایحه″
یکی از مهمترین درسهایی که توی زندگی گرفتم این بوده که همهچیز یک دورهای داره ؛ هیچ آدمی ، هیچ شر
یا تو کاری می کنی ک عوض بشن...(: