خودمونو خر نکنیم؛
از آدمی که هیچ اهمیتی براش نداریم، بگذریم
از آدمی که دوسمون نداره، بگذریم
از آدمی که با حرفاش قلبمونو پاره پاره کرد، بگذریم
از آدمی که فرقمونو با بقیه نمیدونه، بگذریم
از آدمی که بند دلمون نیست، بگذریم
اگه نگذریم، بجاش باید از غرورمون، از آرامشمون، از قلبمون، از خودمون، بگذریم
که تهش باز به این نتیجه میرسیم
“کاش ازش گذشته بودم″
″رایحه″
خودمونو خر نکنیم؛ از آدمی که هیچ اهمیتی براش نداریم، بگذریم از آدمی که دوسمون نداره، بگذریم از آدمی
درسته ولی اگه من اینکارو کنم دیگه تو این دنیا جز پدر و مادرم کسیو ندارم
.
من هیچکس را رها نمیکنم، اما دست کسی را که دلش به رفتن است نمیگیرم!
- محمود درویش
″رایحه″
این یه نفر چرا یه هفته اس آنلاین نیس☹️
من بعد از یه هفته تازه یادم میفته یه اکانت دیگه هم دارم😂